דוחות אישיים

בעלי עסקים, ובמקרים מסוימים גם שכירים מחויבים להגיש דוחות אישיים למס הכנסה. הדו"ח מפרט את ההוצאות וההכנסות בשנת המס ומסייע לקבוע את התשלומים למס הכנסה ולביטוח לאומי. 

כדי להגיש דוחות אישיים בצורה נכונה, חשוב להכיר את הדרישות של מס הכנסה, וכן את אופן החישוב של המס שלכם. בעלי עסקים רבים משלמים סכומים מופרזים למס הכנסה, רק בגלל שאין להם את הידע הדרוש למילוי דוחות אישיים בצורה נכונה.

הגשת דוחות אישיים על ידי משרד רואי חשבון תסייע לכם לעשות זאת בצורה נכונה וכך לחסוך זמן וכסף.